googlece4ed8f1c5bdd298.html

Wycofane reklamy

Reklama może przybrać różne postacie. Można wybierać i przebierać w środkach komunikacji, formach i strategiach. Jedno jest pewne: każda z tych reklam ma za zadanie zwiększyć sprzedaż, przedstawić markę w dobrym świetle i, w przypadku kampanii społecznościowych, poruszyć istotny dla społeczeństwa problem. Krótko mówiąc – reklama ma wywrzeć na odbiorcy pozytywne wrażenie.

Co kierowało producentami reklam Skittles i McDonald’s – nie wiemy. Wiemy natomiast, jaką burzę wywołały oba filmy.

Spoty Skittles to zazwyczaj kolorowe, zabawne historie. Tym razem marka wypuściła wideo z okazji Dnia Matki. Internauci uznali, że reklama jest niepoprawna i zgodnie okrzyknęli są najgorszą w historii. Marka usunęła film ze swoich profili w Sieci.

 

McDonald’s również poszedł w tematy „rodzinne”. W tym spocie główną rolę gra ojciec. A raczej… wspomnienia po nim. Choć rzecznik firmy twierdzi, że reklama miała za zadanie pokazać, że restauracje McDonald’s odgrywają ważną rolę w codziennym życiu klientów (są z nimi na dobre i na złe), wideo zostało wycofane.

A co Wy myślicie o tego typu reklamach?

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *