Joseph Noteboom Womens Jersey  Warto reklamować się na Instagramie i Pintereście! | Marketing Web googlece4ed8f1c5bdd298.html

Warto reklamować się na Instagramie i Pintereście!

Masz produkt, który może zainteresować kobiety? Biżuteria, odzież, buty, kosmetyki, różnorodne akcesoria i świecidełka? Zastanawiasz się, gdzie umieścić jego zdjęcia, by dobrze go zaprezentować i sprzedać? Podpowiem Ci: zrób to na Instagramie i Pintereście!

Zbudowanie odpowiednich relacji z Twoimi klientami jest naprawdę ważne. Zachęć ich do obserwowania tego, co się dzieje wokół Twojej marki, pokaż promocje, zapowiedzi nowych produktów, opowiedz historie i zaprezentuj swoje kultowe produkty. Zyskaj lojalnych obserwatorów, zainteresuj swoją ofertą i co za tym idzie – zainicjuj kupno.

Zapewne zastanawiasz się jak to zrobić? Sprawa ma się o wiele prościej niż myślisz…

Założyłeś firmę i co dalej?

Zakładam, że jesteś właścicielem lub właścicielką internetowego sklepu, w którym oferujesz produkty dla młodych kobiet – produkty związane z modą, pielęgnacją, rozrywką, wystrojem wnętrz, turystyką czy szeroko pojętym modnym stylem życia.  Masz niezłą stronę internetową, ale jak dotrzeć do setek, tysięcy kobiet, które są przecież Twoją grupą docelową?

Jeżeli Twoje klientki to kobiety w wieku 24-34 lata, to nie może Cię zabraknąć na serwisach Pinterest i Instagram!  To najprężniej rozwijające się strony biorąc pod uwagę ogólny procentowy przyrost użytkowników. Pinterest objął w tym rankingu prowadzenie z 57% wzrostem liczby użytkowników, podczas gdy Facebook miał go tylko 6 procent.

W Internecie sprzedaje obraz – rób zdjęcia i zdobądź rzeszę wiernych klientek!

Instagram – twórz historię!

Instagram to portal, na którym użytkownik może obserwować markę i, podobnie jak na facebooku, będą wyświetlać mu się publikowane przez nią obrazy. Wykorzystaj to!

Wprowadzasz nową kolekcję, bądź produkt do swojego sklepu internetowego? Stwórz wokół tego historię – wrzuć grafikę z informacja o nowej kolekcji, potem może swoje uśmiechnięte zdjęcie z fragmentem opakowania. Pozwól odbiorcom zgadnąć, co znajduje się w środku. Rozbudź ich apetyt, pobudź ciekawość. A może masz jakieś śmieszne zdjęcia z backstage sesji zdjęciowej? Pamiętaj o używaniu odpowiednich hasztagów, które przyciągną jeszcze większą rzeszę odbiorców. Opowiedz historię, a Twoje klientki  z niecierpliwością będą wyczekiwać nowego produktu. Pod fotografiami pojawią się ich komentarze (Instagram to serwis, na którym jest najwyższy stopień zaangażowania użytkowników) – prowadź z nimi rozmowy, nastaw się na pytania o datę premiery. Gdy produkt pojawi się już w Twoim sklepie internetowym dodaj jego fotografie i podlinkuj do odpowiedniego miejsca w sklepie.

A potem? Zorganizuj konkurs, w którym poprosisz klientki o nadsyłanie zdjęć w ich ulubionych stylizacjach (czyli wstawienie ich w swoim profilu z odpowiednim hasztagiem konkursowym). Warunek jest jeden: muszą to być ubrania, dodatki z Twojego sklepu. Zaproponuj nagrodę: wybrany ciuch, dodatek albo rabat do sklepu. A może konkurs na najlepsze zdjęcie z torebka Twojej marki? Im więcej pomysłów, tym lepiej. Dzięki temu zachęcisz ludzi do kupowania Twoich produktów, a jednocześnie stworzysz zaplecze marketingowe Twojej marki.

tablet_instagram1

Moja najważniejsza rada: Wszystko, co wrzucasz na Instagrama musi być w kreatywny sposób powiązane z profilem Twojej firmy. Zamieszczaj ciekawostki, krótkie filmiki, rozbudzaj wyobraźnię, możesz użyć sentencji lub zabawnych zdjęć znalezionych w sieci, ale tematycznie powiązane z tym, czym się zajmujesz. Właściwie mogą one dotyczyć wszystkiego – liczy się już wspomniana przeze mnie kreatywność oraz innowacyjne przedstawienie tematu.

Pinterest – zainteresowanie produktem

Pinterest to najprężniej rozwijający się portal, a 79% jego użytkowników to kobiety, a ponad połowa z nich loguje się na stronę za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Nie zapominaj o Pintereście w swoich działaniach marketingowych – to portal dla kobiet, które naprawdę lubią zakupy.

Pamiętaj o jednej zasadzie – umieszczaj piny, które będą ukazywały Twoje produkty w ich naturalnym środowisku. Jeśli zajmujesz się handlem odzieżą, to swoje ciuszki eksponuj na modelkach, dobieraj do nich dodatki: paski, torebki, apaszki, szaliki. Prezentuj różne stylizacje z produktami z Twojego sklepu. Fajnie, gustownie ubrane modelki przyciągną uwagę innych pań, które zapragną wyglądać tak jak one. To już tylko krok od zakupu odzieży z Twojego sklepu.

Zbliża się majówka, wyjazd na wakacje? Spakuj wirtualna walizkę, w której pokażesz co zabierasz na wakacje. Koniecznie umieść tam zestawy swoich produktów. Dla swoich klientek zaproponuj sukienki wyjściowe na specjalne okazje, takie jak śluby, komunie.

Pinterest jest dla użytkowniczek poradnikiem, katalogiem zakupowym, recenzją, testerem i stroną z poradami w jednym. Poszczególne piny są przepinane na własne tablice zainteresowanych pań, wyświetlają się osobom, które je obserwują, które lubią podobne produkty. Twoje fotografie na Pintereście to informacje, które przetrwają dłużej – grafiki będą owocować jeszcze przez długie tygodnie, miesiące, może nawet lata. Pamiętaj o dołączeniu do nich linku do odpowiedniego miejsca w Twoim sklepie internetowym gdzie użytkowniczki będą mogły zakupić prezentowany produkt.

tablet_pinterest1

Używając Pinterestu dla firm stwórz otwarte, grupowe tablice. Od teraz każdy zainteresowany wskazaną przez Ciebie tematyką będzie mógł podpinać do niej swoje inspiracje. Wokół tematu stworzy się zaangażowana społeczność, która będzie miała piorunujący wpływ na wygląd treści!

Piny nie są odczytywane jako reklamy, nawet jeśli w pewnym sensie nimi są. Dzieje się dlatego, że zdjęcia wyglądają jak dzieła sztuki, a piękne prezentowane przedmioty przykuwają oko.

Proste, prawda? A jakie skuteczne!

Klucz do sukcesu

Pinterest i Instagram to świetne kanały umożliwiające komunikację z klientkami. Angażują one coraz większe rzesze kobiet. Jeśli masz biznes, którego grupą docelową są młode kobiety – nie może Cię tutaj zabraknąć! To skuteczne portale, na których zyskasz grono wiernych klientek. Kobiety też są wzrokowcami i uwielbiają piękne przedmioty. Nic dziwnego, że te wizualne media społecznościowe zwojowały świat kreatywnymi zdjęciami. A dlaczegóż by nie wykorzystać tego w sprzedaży Twoich produktów?

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trent Murphy Womens Jersey