Joseph Noteboom Womens Jersey  Remarketing – powrót klienta | Marketing Web googlece4ed8f1c5bdd298.html

Remarketing – powrót klienta

Zapewne nie raz zastanawiałeś się jak to jest, że osoba wchodzi na Twoja stronę, nie dokonuje zakupu, chociaż skoro tam trafiła, to najwyraźniej jest zainteresowana Twoimi produktami. Czy można dotrzeć do tych potencjalnie zainteresowanych internautów? Odpowiadam: można. Jednak doświadczenie nauczyło mnie, że wymaga to odpowiednich narzędzi i specjalistycznej wiedzy.

Remarketing

Sposobem na ponowne dotarcie z przekazem reklamowym do osób, które już widziały daną stronę bądź skorzystały z aplikacji moblinej jest remarketing. Rzadko kto dokonuje zakupu podczas pierwszej wizyty, dlatego teraz głównym zadaniem będzie śledzenie użytkowników i przypominanie im o ofercie, promocjach, rabatach. Działania remarketingowe to bardzo ważny element strategii budowy wizerunku marki w Internecie.

Wyświetlenie przypomnienia o opuszczonym koszyku, wyświetlenie świątecznej promocji, informacja o nowym produkcie dla osób wcześniej już kupujących – te komunikaty powodują przywiązanie klienta. To niewątpliwie jedna z opcji, którą najczęściej zainteresowani są moi klienci. Nic dziwnego – remarketing daje mnóstwo możliwości dodarcia do osób zainteresowanych produktem bądź usługą.

remarketing

Baza danych

Użytkowników, którzy przychodzą na stronę klienta wrzucamy we wcześniej utworzone kategorie. Mogą to być osoby, które wypełniły formularz, odwiedziły kilka podstron, weszły z urządzeń mobilnych, w zależności od płci, odwiedzający konkretną podstronę serwisu, porzucający koszyk, lubiący stronę na facebooku, zapisani do newslettera, spędzający na stronie powyżej 3 minut, mieszkańcy wybranego miasta,… Dowolne wymyślone przez nas kryterium. Dzięki temu możemy z różnymi komunikatami docierać do innej grupy docelowej – przykładowo odrębne produkty wyświetlać osobom zainteresowanym akcesoriami dla psów i inne dla właścicieli kotów. Albo mieszkańcom Krakowa zaproszenie do skorzystania z usługi miejscowej restauracji, a osobom z Gdańska promocji na wędzone ryby w pobliskiej smażalni. To o wiele bardziej skuteczne rozwiązanie niż wyświetlanie każdemu odwiedzającemu tej samej informacji. Oczywiście listę zbiorczą też tworzymy – każdego potencjalnego klienta możemy poinformować o świątecznym rabacie albo przypomnieć o sobie, gdy wygasa jakiś termin (np. produkt czy usługa dostępne na miesiąc).
Dla klientów prowadzących sklepy internetowe dodatkowo możemy stworzyć animowane bannery z produktami i ich ceną artykułów, które potencjalny klient przeglądał w sklepie i które mogą go zainteresować.

Do tego dołączyć można także remarketing na listach podobnych – gdy nasza grupa zawiera ponad 500 użytkowników, możemy uzyskać listę osób podobnych – np. osób, które także wyszukują danego produktu, ale nigdy nie były na promowanej stronie.

Taka baza to ogromny potencjał, nie można go zmarnować.

Bannery

Profesjonalnie wykonane bannery reklamowe przyciągną wzrok klientów. Wykonujemy je w 10 najczęściej spotykanych rozmiarach. Będą one „śledzić” naszego potencjalnego klienta. Oczywiście nie nachalnie – nawet najlepszy produkt wyświetlony sto razy w ciągu jednego dnia nam brzydnie (tak jak reklama Media Expert), dbamy więc o to, by przypomnieć klientowi o marce (lub zachęcić do go odwiedzenia strony w przypadku działań na listach podobnych), poinformować np. o specjalnym rabacie i „namówić” do realizacji wyznaczonego celu.

przykladowe

Dobrze poprawadzony remarketing to gwarancja powodzenia i na pewno zaowocuje on zwiększeniem sprzedaży w sklepie, telefonami, wysyłką formularzy czy innym działaniem określonym jako główny cel naszych działań. Możliwość pełnej kontroli kampanii i statystyki realizacji celów, to główne plusy reklamy online.

Satysfakcja

Remarketing jest strategicznym elementem reklamy niezależnie od tego czy Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży, liczby rejestracji czy też budowanie świadomości marki.

Dzięki takim działaniom dotrzesz do klientów w momencie, kiedy są najbardziej skłonni do zakupów. Możesz bowiem wyświetlać reklamy użytkownikom bezpośrednio po tym jak odwiedzili Twoją stronę czy skorzystali z aplikacji mobilnej. Zapewnia kontakt z klientami w odpowiednim czasie, zachęcając ich do ponownego odwiedzenia witryny, a dzięki ściśle dobranym grupom docelowym można utworzyć kampanie o wysokiej skuteczności.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trent Murphy Womens Jersey