googlece4ed8f1c5bdd298.html

Przypadek United Airlines

Jak daleko musi posunąć się linia lotnicza, aby zaszkodzić swojemu wizerunkowi? United Airlines postanowiło chyba to sprawdzić…

Wszystkie bilety na lot z Chicago do Kantaki zostały wyprzedane, zapomniano jednak, że samolotem miało lecieć czworo pracowników linii. United Airlines, zgodnie z zasadami, zapytało pasażerów, czy ktoś zgłasza się na ochotnika, aby, za opłatą, opuścić pokład. Kiedy nikt się nie zgłosił, wytypowano ich losowo. Jednym z wytypowanych był lekarz, który spieszył się do pacjentów. Nie wyraził zgody na zmianę lotu. Został więc siłą wyciągnięty z fotela i przeciągnięty przez cały samolot. W czasie tego zajścia rozbito mu również głowę, w wyniku czego zaistniała konieczność przewiezienia go do szpitala.

 

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *