Joseph Noteboom Womens Jersey  Pinterest czyli obrazki które sprzedają! | Marketing Web googlece4ed8f1c5bdd298.html

Pinterest czyli obrazki które sprzedają!

pinterest

 

Pinterest to platforma, w której, niczym na korkowej tablicy przypina się zdjęcia. Dla wielu osób Pinterest jest źródłem nieskończonej inspiracji. Fotografie można pogrupować tematycznie np. krajobrazy, zwierzęta, potrawy, ubrania… praktycznie nie ma tutaj żadnych ograniczeń. 

Pliki graficzne na serwis Pinterest można wgrywać na tablicę z własnego komputera bądź też z oficjalnego przycisku. Dodatkowo właściciele i projektanci stron mają możliwość umieszczania swoich przycisków na własnych serwisach czy też blogach. Istnieje także opcja Repin, która powoduje przypięcie fotografii „zapożyczonej” z cudzej tablicy.

Jeżeli któraś z treści spodoba się użytkownikowi ma on możliwość skomentowania, polubienia oraz udostępnienia, a także śledzenia innych. Sieć społecznościowa serwisu jest otwarta, dlatego jeśli ktoś zechce obserwować daną stronę, nie musi wymagać od nikogo żadnej zgody – działa to także na odwrót.

Profil na Pintereście łączy się z kontem na Facebooku oraz na Twitterze.

Portal to jednak nie tylko same zdjęcia ale także pliki video znajdujące się w zakładce videos. Mając do dyspozycji całą tablicę obrazów oraz filmów w łatwy sposób można się uzależnić, nie przestając scrollować niekończących się treści.

 

Czy Pinterest przydaje się w biznesie?

 

 Pinterest to świetne narzędzie do zwiększania ruchu w sklepach internetowych. Serwis ma ponad 10 milionów zarejestrowanych użytkowników, a ich liczba wciąż rośnie, dlatego nie powinien dziwić fakt, że zainteresowali się nim właściciele sklepów. Pinterest posiada bowiem możliwość oznaczenia ceny produktu przypiętego do tablicy. Aby to zrobić, należy wpisać znak dolara przed ceną – wówczas w lewym górnym rogu zdjęcia wyświetla się  wybrana wartość.  W Internecie można uzyskać wiele informacji na temat tego w jaki sposób promować e- commerce w Pintereście. Przeprowadzane są także badania pokazujące co najbardziej opłaca się sprzedawać w tym medium.

Według analizy badań przeprowadzonych przez Joshuę Yanga, 1,2 % z miliona dodanych treści do serwisu, stanowiły te, które miały zaznaczoną cenę. Ciekawe jest także to, że właśnie one były częściej dodawane przez użytkowników do swoich tablic. Oznaczanie wartości przynosi lepsze rezultaty jeżeli robią to normalni użytkownicy, a nie firmy. Gdy jest inaczej, użytkownicy są mniej skłonni do przypinania obrazów czy video.  

Na podstawie tego samego badania wynika, że najlepsze rezultaty osiągnął sklep internetowy, który zdobył rekordowe 135,6 przepięć na jedną treść, która nie została oznaczona. Firma dodająca znak dolara, uzyskała nadal imponujący wynik wynoszący 54,6. Najlepsze rezultaty osiągają sklepy, które oferują dobra luksusowe, zyskujące 0,7 przepięcia na jedną treść z zaznaczoną ceną. Sytuacja ulega zmianie jeżeli e-sklepy nie oznaczają cen. Bardzo ważnym elementem jest to, że użytkownicy Pinteresta najbardziej ufają poleceniom swoich znajomych, dzieje się tak praktycznie we wszystkich mediach społecznościowych.

W Polsce funkcja sprzedaży w ten sposób jest na razie utrudniona, ponieważ ceny są podawane w dolarach, sugerując, że dany produkt trzeba będzie zamówić z zagranicy.  Dodatkowo warto mieć na uwadze to, że Polacy bardziej preferują korzystanie z rodzimych rozwiązań, dlatego zagraniczne serwisy takie jak eBay czy Digg przegrały walkę z ich polskimi odpowiednikami.

Rok 2017 zdecydowanie będzie należał do urządzeń mobilnych. Warto zastanowić się zatem, jak wykorzystać serwis Pinterest dla promowania własnej marki.   

 

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trent Murphy Womens Jersey