googlece4ed8f1c5bdd298.html

Czy kampania społecznościowa może być dobra?

Wszyscy wiemy jak wyglądają tradycyjne kampanie społecznościowe. Ich założenie jest proste – dotrzeć do jak największej liczny osób, przekazać jak najwięcej informacji i przekonać do przyjęcia określonej postawy, a to wszystko przy okrojonym budżecie.

 

Niestety, nie zawsze tego typu kampanie są skuteczne. Powodem jest w dużej mierze fakt, że braki w budżecie, nie wiedzieć czemu, idą często w parze z kiepskim pomysłem. Twórcy tych przekazów zapominają czasem, że, pomimo szczytnej idei, nadal jest to reklama. Nikt nie zastanowi się nad danym problemem, jeśli komunikat nie będzie atrakcyjny i nie zainteresuje odbiorcy. Przekaz musi działać na emocje, wywierać określony wpływ.

Zobacz kampanię, która wykorzystuje techniki perswazji i robi to dobrze: odnosi się do znanych motywów, stawia na popularnych aktorów, opowiada o problemie w nieco inny, ciekawy sposób.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *