googlece4ed8f1c5bdd298.html

Bo ważny jest człowiek

Golden Marketing Conference, największa marketingowa konferencja roku, już za nami. Tematem przewodnim spotkania było BE MORE HUMAN! Założenie było proste – skupić się na jednostce, na relacji z pojedynczym klientem. Choć w teorii brzmi to prosto, w dzisiejszym świecie coraz trudniej jest rozwijać bezpośrednie kontakty.

1

Podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy mogli spotkać takie gwiazdy jak Rafał Brzoska, prof. Rafał Ohme, Paweł Tkaczyk czy Mateusz Grzesiak. Prelegenci opowiadali o człowieku, umiejętności dotarcia do niego oraz… podatności na reklamę. Pod koniec dnia ci odważniejsi mieli szansę wejść na scenę i wziąć udział w dyskusji poprowadzonej przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief.

248a6338

Drugi dzień konferencji był nastawiony na praktykę, ponieważ oprócz inspirujących wykładów Marcina Szczupaka, Kamila Bolka, Joanny Janowicz i Grzegorza Błażewicza, odbyły się również warsztaty. Uczestnicy mogli wybrać się na zajęcia prowadzone przez Roberta Rydz-Mościckiego (AdWords), Adama Stachowskiego (Storytelling w filmach 360), Janusza Kamińskiego (Budowanie strategii marketingowych) i Marcina Łuczaka (Personalizacja w PrestaShop). Całe wydarzenie prowadzone było przez znanego dziennikarza, Macieja Stroińskiego.

Konferencja odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich 15-16 listopada 2016 roku.

248a6406 248a6561 248a6885 248a6943 248a7021 248a7080
248a7296 15025105_1310170622347857_3974342862658251837_o GOLDEN MARKETING CONFERENCE 2016

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *