Joseph Noteboom Womens Jersey  Automatyzacja na Facebooku – nowe możliwości | Marketing Web googlece4ed8f1c5bdd298.html

Automatyzacja na Facebooku – nowe możliwości

Do bogatego katalogu możliwości optymalizacyjnych kampanii na Facebooku dochodzi kolejne udogodnienie – reguły automatyczne. Mają one za zadanie dokonywanie zmian w kampaniach, zestawach reklam i reklamach bądź informowanie o nich marketerów na podstawie ustalonych przez nas wcześniej kryteriów.

Od teraz mamy większa kontrolę nad wyświetlaniem się reklam, a więc nad budżetem oraz wyświetlaniem się naszych komunikatów bez konieczności regularnego monitorowania ustawień kampanii. Co trzeba zrobić, aby zacząć korzystać z nowej funkcjonalności w portalu Zuckerberga?

Automatyzacji można dokonać na każdym z trzech poziomów, a więc zarówno kampanii, zestawu reklam oraz reklam. Wystarczy przy odpowiednim elemencie stworzyć reguły, które mogą kolejno:
-spowodować wyłączenie reklamy, która nie będzie osiągała założonych przez nas rezultatów,
-zwiększą budżet kampanii, kiedy więcej odbiorców zacznie na nią reagować,
-wysyłać powiadomienie, kiedy łączna liczba osób wyświetlających reklamę spadnie poniżej deklarowanego przez nas poziomu.

Jak wyglądają reguły automatyzacji na Facebooku?

Reguły możemy z powodzeniem zastosować do całej kampanii, jak i do konkretnego zestawu czy tylko jednej, wybranej przez nas reklamy.  Warunków, które możemy użyć do ich konfiguracji jest ponad 20 – możemy m.in. ustalić wyłączenie zestawu reklam w wypadku przekroczenia kosztu kliknięcia czy instalacji aplikacji, przekroczenia ustalonego cappingu, kosztu przejścia do strony lub zasięgu czy wyświetleń reklamy zmiana budżetu dziennego bądź całkowitego oraz dostosowanie oferty ręcznej o wybraną przez nas wartość względną lub bezwzględną. Po skonfigurowaniu odpowiedniej reguły należy wyświetlić podgląd, aby mieć pewność, że nie popełniliśmy błędu. Możemy dostosować ilość czasu i przedział czasowy zliczania konwersji reguły. Jeśli chcemy dostosować liczbę dni zbierania danych przez regułę, musimy skonfigurować to w menu rozwijanym w zakładce Zakres czasu i wybrać odpowiedni dla danej kampani. Jeśli zaś chcemy monitorować liczbę działań wykonanych w związku z reklamą w trakcie określonego czasu, powinniśmy wybrać opcję Zmień przedział czasowy zliczania konwersji i wybrać przedział czasowy wyświetleń i kliknięć. Warto także skonfigurować powiadomienia subskrybenta otrzymującego powiadomienia. Może to być nawet kilka osób. W ramach jednego konta można utworzyć 100 reguł, a do każdej z reguł istnieje możliwość dodania tylko jednego warunku.

Korzystanie z nowych funkcjonalności na pewno skróci czas spędzony na monitorowaniu i optymalizacji przez nas reklam, jednak nie jest to równoznaczne z możliwością całkowitego porzucenia tych działań. Ręczne zarządzanie reklamami zwiększy realizację celów marketingowych działań promocyjnych.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trent Murphy Womens Jersey